Змішане навчання теоретичного курсу дисциплін передбачає:
- поєднання очної форми з дистанційною;
- поєднання різних форматів навчання в межах одного класу (основне очне навчання з використанням технологій дистанційного навчання та різних форм роботи з електронними ресурсами);
- поєднання самостійного навчання та роботи в класі.
Дистанційне навчання – це форма навчання з використанням комп`ютерних, які забезпечують інтерактивну взаємодію педагога та вихованців на різних етапах навчання та самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі.
Дистанційне навчання здійснюється відповідно календарного планування на платформі Google Classroom (https://classroom.google. com) — це сервіс, що
пов'язує Google Docs, Google Drive і Gmail (Диск, Форми, Документи, Таблиці, Презентації,, Youtube), дозволяє організувати навчання, використовуючи відео-, текстову та графічну інформацію.
Відповідно є можливість оцінювати діяльність, переглядати результати виконання
завдань, застосовувати різні форми оцінювання, коментувати й організовувати
ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу.
За допомогою асинхронного режиму
навчання вихованці можуть працювати у власному темпі та в зручний для
себе час. Важливо зазначити терміни виконання завдань,
надіслані для зворотного зв'язку та оцінювання. Асинхронний режим
включає:
підготовлені презентації, такі як слайд-шоу та відео;
електронну пошту;
дошки для обговорень та виконання завдань.
Перевагами асинхронного навчання є незалежність, гнучкість,
індивідуальний темп. Доречно використовувати змішане навчання особливо під час написання творчої роботи з історії мистецтва у 9 класі, адже дослідницька робота відбувається самостійно згідно визначеної теми під контролем педагога.