Методична робота

Структура профільної Школи образотворчого мистецтва спрямована на роботу з дітьми від 6 до 16 років і передбачає не тільки всебічний розвиток особистості, але й забезпечує високий рівень професійності майбутніх фахівців, реалізує ідеї профільного навчання.

Школа має трирівневу структуру, що включає:
— інтегровану початкову підготовку (знайомство з профілем; підготовчі 0 — 3 кл.), вивчення таких предметів: образотворче мистецтво, ліплення, факультатив;
— основний рівень допрофільної підготовки (4 — 6 класи), поглиблена академічна підготовка (малюнок, живопис, композиція, скульптура, історія мистецтва) з включенням факультативних курсів. Факультативи (соломоплетіння, мереживоплетіння, вишивка, батик) дають змогу свободи вибору майбутньої спеціалізації залежно від інтересів, потреб та можливостей учня.
— вищий рівень допрофесійної й початковопрофесійної освіти (7 — 9 класи). Це академічна підготовка: малюнок, живопис, композиція, історія мистецтва та поглиблене вивчення спеціалізації з декоративно-прикладного мистецтва (художнє ткацтво, мереживоплетіння, батик, художня кераміка), що є цілеспрямованою підготовкою до подальшого навчання.

Навчальна програма «Історія світового та українського мистецтва» передбачає розкриття специфіки певної історико-культурної епохи, процесу формування того чи іншого стилю світового та українського мистецтва, ознайомлення з творами архітектури, скульптури, живопису, декоративно-прикладного мистецтва та біографіями митців.

Програма побудована на основі авторської програми «Історія світового і вітчизняного мистецтва» О. Промської (Програми шкіл допрофесійної підготовки Рівненського міського Палацу дітей та молоді / відп. за вип. Кириленко С. В.; М-во освіти і науки України; Наук.-метод. центр серед. освіти; Рівнен. міськ. Палац дітей та молоді. – Рівне: Волин. обереги. – 2000. – 420 с.).

При складанні пропонованої програми були використані програми та методичні рекомендації з предмету «Художня культура» для загальноосвітніх навчальних закладів.

Основна увага при формуванні змісту програми приділялася забезпеченню системності, наступності та безперервності художньо-естетичної освіти при підготовці дітей в Школі образотворчого мистецтва Рівненського міського Палацу дітей та молоді. В основу програми покладена ідея теоретичної підготовки дітей в Школі образотворчого мистецтва як необхідної складової системи профільного навчання на основному та вищому рівні, спрямованої на розвиток особистісно-оцінного ставлення до мистецтва, здатності до сприймання і творення художніх образів, потреби в художньо-творчій самореалізації та духовному самовираженні. 

У 2023-2024 н.р. учениця 9 класу Черевко Тетяна за кураторства Лариси Мельничук посіла ІІІ місце в І етапі  захисту науково-дослідницьких робіт Рівненської Малої академії наук секції "Мистецтвознавство"  на тему: "Культурна спадщина Полісся".


Викладання теоретичного курсу відбувається згідно затвердженого розкладу та календарного планування навчального року. Ознайомитися з навчальними програмами можна завантаживши файли, що додані нижче.

Однією з форм ігрової діяльності є розгадування кросвордів. Це інтегрований прийом, який можна використовувати в якості розминки на початку уроку, командного змагання або перевірочної роботи під час узагальнення вивченого матеріалу. Засвоювати нові знання і вміння. Розвивати грамотне мовлення та логічне мислення, спонукати учнів до креативної творчості, визначати рівень знань, вмінь та навичок учнів за допомогою розгадування кросвордів.  

Роботу з кросвордами можна організовувати як індивідуально для кожного учня так і для роботи в групах.

Доцільно використовувати в освітньому процесі попередньо підготовлені кросворди для розгадування так і залучати учнів до самостійного складання. 

Пропоную кілька авторських кросвордів для 4-9  класів.



Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати